دانلود تلگرام دانلود اندروید بازی اندروید

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود حافظ‌نامه (فال و دیوان حافظ)

حافظ نامه

فال حافظ 


زمانی روی تاقچهٔ هر خانه، یک دیوان حافظ بود. حالا روی همان میز و تاقچه‌ها یک موبایل است. ولی کلام شیرین حافظ، همیشه خواستنی است. پس اگر می‌خواهید غزل زیبایی بخوانید یا تفألی به دیوان خواجه بزنید، می‌توانید با بازکردن اپ حافظ‌نامه به راحتی فال بگیرید یا غزلیات حافظ را تورق کنید. 


حافظ‌نامه با طراحی ساده و زیبا با استفاده از عناصر گرافیکی سنتی ایرانی، تمامی اشعار حافظ را با ترتیب درست طبق نسخ معتبر به همراه تعبیر آنها و به صورت رایگان در خود دارد. کافیست نیت کرده و روی گزینه فال کلیک کنید تا خواجه شیرازی، خود با شما سخن بگوید. آخرین فالی که برای‌تان آمده، همیشه مشخص است تا به راحتی بتوانید شاهدش را هم بخوانید.


بخشی از لذت خواندن حافظ به در جمع خواندن آنهاست. با حافظ‌نامه، می‌توانید اشعار و تعابیر آنها را در تمام شبکه‌های اجتماعی روی گوشی و یا به‌صورت مستقیم از طریق مسنجر به دوستانتان بفرستید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
siavash samane

Telegram Farsi – جدیدترین ورژن اپلیکیشن فارسی تلگرام برای اندروید

تلگرام فارسی


دانلود Telegram Farsi 3.4.3   تلگرام فارسی جدید اندروید!


مسنجر تلگرام یکی از بهترین برنامه ها برای جایگزینی با مسنجر محبوب واتس اپ می باشد و از نکات قابل توجه این برنامه نسبت به سایرین آن است که با آن خواهید توانست که ویدئوها و فایلهای تصویری تا سقف ۱ گیگابایت را ارسال نمایید.از ویژگی های دیگر این مسنجر اندرویدی امنیت بالای آن است.با تلگرام در فضایی کاملا مطمئن به ارسال متن و اسناد خود پرداخته و گفتگوهای رمزگذاری شده برای ارسال متون برای شخص خاص را برای بهره گیریی از حداکثر امنیت استفاده نمایید.

::: چندی پیش نسخه انگلیسی و اوریجینال آن را در سایت قرار دادیم که مورد استقبال بسیاری از دوستان قرار گرفت و بیش از ۱.۵ میلیون دانلود از آن صورت گرفت.بنا به درخواست دوستان امروز اندروید سیتی  آخرین نسخه این برنامه فوق محبوب را با منوی کاملا فارسی به صورت رایکان برای شما دوستان قرار داده است که امیدواریم از آن لذت ببرید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
siavash samane

دانلود جدیدترین نسخه بازار اندروید + آموزش کرک

دانلود بازار


Android App


بازار اندروید

 بازار 


 ما نیز علارغم انتقادهایی که به عملکرد Bazaar داریم بنا به درخواست کاربران اقدام به معرفی اپلیکشن کافه بازار برای شما کاربران گرامی کرده ایم. شما به کمک نرم افزار بازار می توانید جدیدترین نسخه بازی و نرم افزارهای کم حجم و بدون دیتا را به آسانی از کافه بازار دانلود و برروی دستگاه خود نصب کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
siavash samane

رفع مشکل عدم ارسال پیام به اکانت های تلگرام

تلگرام 

دانلود جدیدترین نسخه برنامه تلگرام برای اندروید

Android App


دانلود تلگرام 


مشکلی که این روزها ممکن است شما در تلگرام با آن مواجه شده باشید دریافت پیام “Sorry. you can only send messages to mutual contacts at the moment” در هنگام ارسال یک متن به افراد دیگر در تلگرام است که تصمیم گرفتیم امروز و به درخواست متعدد کاربران آموزش رفع مشکل اسپم شدن ( ریپورت اسپم ) را به دو طریق مختلف به شما اعلام کنیم که توصیه می کنیم در انتها با ما همراه باشید.

از نظر شرکت تلگرام ، “ناشناس” یعنی شخصی که شماره تلفن همراه شما را در گوشی خود ذخیره ندارد. شما در نرم افزار تلگرام می توانید حتی به این افراد هم پیام بفرستید. هنگامی که شما اینکار را انجام می دهید پیام شما به همراه دو گزینه ی Add Contact و Report Spam و یا در نسخه های تلگرام دسکتاپ یا همان نسخه PC با گزینه های Report Spam و Hide به طرف مقابل نمایش داده می شود. که مخاطب می تواند بسته به تصمیمی که در آن لحظه می گیرد پیام شما را اسپم Spam گزارش کند یا نکند. ریپورت اسپم در تلگرام

کافیست این عمل گزارش شدن شما به عنوان Spam یا همان هرزنامه از جانب چند فرد مختلف صورت بگیرد، آنگاه تلگرام حساب کاربری شما را به عنوان یک استفاده کننده غیر معمول در سرورهای خود ثبت می کند و در صورت تکرار این عمل برای شما پیغامی به این مضمون ارسال می کند:
Sorry. you can only send messages to mutual contacts at the moment
“متاسفیم، شما در حال حاضر فقط می توانید پیام ها را به مخاطبین متقابل ارسال کنید.

شما از آن پس تنها می توانید به افرادی که شماره ی شما را در گوشی خود ذخیره دارند پیام بفرستید. البته لازم به ذکر است که این محدودیت برای کسانی که رفتار سوء از خود نشان می دهند و یا از تلگرام به عنوان وسیله ای برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند و برای آسایش دیگر کاربران در نظر گرفته شده است. تلگرام همچنین برای شماره هایی که یک پیغام را به بیش از ۴۰ نفر ارسال کنند محدودیت قایل شده و این هم حالت دیگری از رفتار سوء و تبلیغ محسوب می گردد.

 

روش اول رفع مشکل اسپم شدن در تلگرام :

شرکت تلگرام با در نظر گرفتن یک ایمیل به آدرس spam@telegram.org از کسانی که گمان می کردند به اشتباه حسابشان اسپم شده می خواست تا با موضوع Spam یک ایمیل حاوی شماره تلگرام اسپم شده به آن ارسال کنند تا بعد از بررسی، شماره  درخواست کننده را از لیست سیاه ریپورت اسپمشدگان خارج کند.

برای ارسال ایمیل از متن زیر استفاده کنید :

 

Dear Telegram Support,

My Telegram account has been spammed suddenly and I cannot send message to any contacts whom I don’t have their number, if I am the chat starter.

When I send the message to these kind of people, it is showing a clock and nothing will be delivered.

It shows a message: Sorry, you can send messages to mutual contacts at the moment.

My Telegram No. is: +98
My Telegram ID is: @JavanMobile
My email : info@javanmobile.com

Kindly help to fix the issue and remove the spam report.

Best Regards.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
siavash samane

دانلود نرم افزار دیجی کالا اندروید + لینک مستقیم

دانلود نرم افزار دیجی کالا اندروید 


Android App

دیجی کالا

دانلود دی جی کالا

Digikala


دیجی کالا نام یکی از وب‌گاه‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در ایران است. این وب‌گاه در زمینه فروش آنلاین محصولات دیجیتالی فعالیت می‌کند و به طور میانگین روزانه بیش از ۴۰۰ هزار بازدید کننده دارد. دفتر مرکزی این شرکت که برای امور مالی و بازرگانی استفاده می‌شود روبروی فرهنگسرای ارسباران است و دفتر دوم که مرکز پردازش‌ها نام دارد خارج از تهران در جاده فتح و دفتر سوم مرکز تکنولوژی و بازاریابی نام دارد و در پارک علم و فناوری شهر پردیس واقع شده است. در دیجی‌کالا بگردید، بررسی‌های تخصصی را مطالعه و با چند کلیک انتخاب و خرید کنید. با این روش علاوه بر سادگی و سهولت خرید، از خدمات ارزنده دیگری مانند هفت روز ضمانت بازگشت، ضمانت اصل بودن کالا، تضمین بهترین قیمت، تحویل اکسپرس و ارسال کالا به سراسر کشور بهره‌مند می‌شوید.
اپلیکیشن موبایل دیجی‌کالا نیز، به‌ عنوان بزرگترین اپلیکیشن فروشگاهی ایران با ارائه‌ مدرن‌ترین روش‌های خرید آنلاین، سادگی در عملیات خرید و دسترسی همیشگی، تجربه‌ متفاوتی از خرید با هوش و مطمئن را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با این اپلیکیشن، همیشه و همه‌جا بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران را همراه خود دارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
siavash samane

دانلود Instagram 7.20.0 – برنامه رسمی اینستاگرام اندروید

دانلود جدیدترین نسخه اینستاگرام اندروید


Instagram-logo-techtecular-2


اینستاگرام


در واقع نرم افزار اندروید Instagram به شما کمک خواهد کرد که افکت های تصویری زیبایی بر روی عکس های دلخواه خود قرار دهید و بتوانید عکس های به اشتراک گذاشته شده از طرف دوستان تان را راحت و با کیفیتی مطلوب دریافت کنید. هم چنین می توانید در نوشتن متن نیز از این app اندروید اشتفاده کنید. حتی می توانید فیلم هایی که در این شبکه برای شما به اشتراک گذاشته می شود دریافت کنید. نسخه جدید این برنامه به تازگی از طریق گوگل پلی در اختیار کاربران قرار گرفته است. هم اکنون می توانید این نرم افزار اندروید را از طریق رسانه جوان موبایل دریافت کنید.


با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ، Hudson یا Sutro را برروی عکس هایتان اعمال کنید و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید ! یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوی در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.


برخی از ویزگی های اپلیکیشن Instagram اندروید :


* امکان اشتراک گذاری تصاویر خود و یا دوستان


* لایک کردن عکس های شما توسط دیگران


* اعمل جلوه های عالی و شگفت انگیز برروی عکس ها


* ثبت نام اسان و بدون دردسر و بدون نیاز به فیلت-رشکن


* ویزگی های عالی و بی نظیر برای سرگرم ساختن شما


برای استفاده از سرویس اینستاگرام برنامه را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کرده و توجه داشته باشید که وقتی برای نخستین بار برنامه را اجرا می‌کنید ، باید در اینستاگرام ثبت نام کنید . ثبت نام کردن در اینستاگرام بسیار ساده و در حد وارد کردن یک نام و ایمیل است. آخرین نسخه ی برنامه محبوب Instagram را می توانید به صورت رایگان و با یک کلیک از فارسروید دریافت کنید .



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
siavash samane

دانلود LINE 6.0.3 مسنجر لاین تماس و پیامک رایگان برای اندروید

لاین


دانلود لاین



Android App



امکان ارسال پیام های صوتی و به اشتراک گذاری متن و عکس از قابلیت های برنامه لاین می باشد. لاین در ردیف نرم افزار های وایبر و واتس آپ اندروید قرار دارد و در جذب مخاطب با آن ها به رقابت می پردازد. از ویژگی های جدیدی که به LINE اضافه شده تماس های ویدئویی است که می توانید در محیط کار از آن بهره ببرید.

با استفاده از نرم افزار لاین می توانید با دوستان خود گروه های مختلفی را تشکیل دهید و میزان ارتباطات تان را افزایش دهید. هم چنین از اخبار عمومی در سراسر جهان باخبر شوید.


LINE: Free Calls & Messages یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید پست جدید ایجاد کنید به پست های دیگران نظر دهید و لایک کنید همچنین میتوانید پست های جالب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید داشتن استیکر های زیبا برای مسنجر ساخت گروه و چت به صورت دسته جمعی با دوستان خود امکان ساخت حساب عمومی با ادلیست بینهایت در برنامه و …

 

قابلیت های مسنجر لاین LINE:
  • قابلیت برقراری تماس صوتی  وتصویری رایگان با دوستان خود
  • ایجاد گروه و چت گروهی با دوستان خود
  • قرار دادن پست جدید در برنامه
  • لایک و کامنت برای پست های دیگران
  • قرار دادن عکس در قسمت نظرات پست ها
  • داشتن استیکر ای زیبا
  • داشتن تم های برای ایجاد تغییر در برنامه
  • امکان ساخت حساب بدون استفاده از شماره تلفن
  • به اشتراک گذاری فایل های خود عکس و فیلم با سایر دوستان خود
  • امکان اضافهکردن دوست جدید با استفاده از ایدی بدون شماره تلفن
  • فضایی رایگان برای اپلود عکس و فیلم های خود keep
  • و بسیاری از قابلیت های دیگر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
siavash samane